.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمره منفي براي پنج فرماندار
شنيده هاي خبرنگار شمال نيوز حاكيست: بر اساس ارزيابي تيم بازرسي اعزامي از نهاد رياست جمهوري پنج تن از فرمانداران شهرهاي مختلف مازندران امتياز لازم را در جهت تحقق برنامه هاي دولت و اجراي مصوبات سفرهاي استاني كسب ...
نمره منفي براي پنج فرماندار

شنيده هاي خبرنگار شمال نيوز حاكيست: بر اساس ارزيابي تيم بازرسي اعزامي از نهاد رياست جمهوري 5 تن از فرمانداران شهرهاي مختلف مازندران امتياز لازم را در جهت تحقق برنامه هاي دولت و اجراي مصوبات سفرهاي استاني كسب ننموده اند.
بر اساس اين گزارش با توجه به منابع اين ارزيابي ،بزودي شاهد تغيير تعدادي از فرمانداران در استان خواهيم بود.

از مهندس شفقت استاندار مازندران با توجه به در پيش بودن هفته دولت، انتظار ميرود در راستاي تحقق مصوبات سفر رياست جمهوري با پيگيريهاي لازم زمينه رشد و پيشرفت استان را فراهم نمايد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

آشنا 30 مرداد 1386
بابا اگه كل فرمانداران شمال رو مي نوشتي بهتر بود آخه 5 تا كم نيست فكر كنم يكي از آنها م.ن باشه درسته
بهلول 30 مرداد 1386
یکی باید بیاد عملکرد آقای شفقت رو ارزیابی کنه ؟ چرا آقای شفقت در زمینه عملکرد خورش از طریق صدا و سیما اطلاع رسانی نمیکنه، هرچند هم اگه بخواد از عملکردش گزارش بده جز تعریف و تمجید از خودش و دم و دستگاه کاریش چیز دیگه ای نمیگه .اصلا انگارهیچگونه نقصی در کارشون نیست.....
اسداللهي 30 مرداد 1386
همانطور كه دولت آقاي احمدي ن‍ژاد ريسك نكرد قبل از آغاز هفته دولت دو وزير مهم را بركنار كرد از استاندار هم انتظار ميرود بدون تعارف اقدام به بركناري فرماندان ضعبف نمايد.
نا شناس 31 مرداد 1386
در پاسخ به مطلب اون دوست عزیزی که گفته چرا آقای استاندار به بازگو کردن عملکرد خودش در صدا و سیما و مطبوعات نمی پردازد، من باب یادآوری به ایشان باید گفت آقای استاندار بیش از تمام مدیران استان نسبت به اطلاع رسانی از عملکرد خویش اهتمام دارد و نیز همه مدیران را به امر اطلاع رسانی مجاب می کند،کما اینکه تحولاتی که ایشان در حوزه های مختلف صنعت،اشتغال،کشاورزی و....در حال انجامش هستند اگر نگوئیم بی نظیر در بین سایر استانداران کم نظیر می باشند.خداوند ان شاءالله بر توفیقات ایشان بیافزاید.
نا شناس 1 شهريور 1386
ان شا اله علی باباخانی فرماندار بی کفایت و ناکارامد رامسر هم تو لیست برکناری باشه.
فضلی 5 شهريور 1386
سلام
ازقدیم گفتند که (ازکوزه همان برون تراود که دراوست) بسیاری ازنیروهای توانمند استان مازندران که الحمدالله کم هم نیستند به دلیل ضعف مدیران ارشد وحتی وزرا حاضر به پذیرش مسئولیت نیستند جون کسانی که بعنوان مدیران ارشد هستند روازخودشون خیلی ضعیف ترمیدونند . برای اینکه کسی که حتی یک ساعت کاراجرائی واقعی درخورجین سوابق خودش نداره میشه بالاترین مقام اجرائی دولت دریک استان مطمئن باشید مجموعه زیردست اون نمیتونن ازخودش قوی ترباشن یعنی خودش نمیذاره برای اینکه خیلی زود آبروش میره .
akbar isfahani 9 شهريور 1386
موفق باشيد دمكراسي يعني اين

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.